Tisdag 10/7

God Tisdag.
 
Idag blev jag väckt av Pappa Nickes klocka, klockan 4! Han hade problem att stänga av den. För ni vet när man "dubbelklickar" med 3 fingrar på en iPhone så blir displayen megainzoomad :) Det hade han lyckats med!Sen fick Lillprinsen ett hostanfall så då kunde jaginte somna för det. Så jag gick upp vid halv 5.
 
Igår hade vi en riktig hemma-mys-dag. På morgonen kändes Storprinsen inte så varm. Men lite feber hade han ju. Så jag gav han alvedon och vi myste i soffan mest. Men när han sovit en stund så gick tempen upp till 40,1. Men numera blir jag faktiskt inte orolig på samma sätt när han får så hög feber. Han har haft det såpass många gånger nu. Första gången ska vi inte tala om hur orolig jag va! Uscha!
Jag fixade till lite mat på eftermiddagen lagom till pappa Nicke kom hem. Men då fick han gå ut och hjälpa en lastbil som va påväg ner i diket på andra sidan vägen från vårat hus. Så maten blev lite försenad ändå. Men efter maten så badade dom 2 stora grabbarna och jag tog mej en snabbdusch. Mest för att varmvattnet tröt.Hade inte haft en tanke på att jag kanske skulle elda igår. Haha! Men då får vi göra det idag. För idag blir en hemmadag med om Storprinsen fortfarande är sjuk.
 
Nu är Lillprinsen inne på andra morgonen med att sova längre än till 4,45. Peppar peppar! Ska inte ropa hej än. Men han kanske håller på att gå tillbaka till sitt normala jag :) Men jag hör att han är hemskt hostig, och han har hostat en hel del inatt med. Dessa tänder säger jag bara!
 
Nä men det va nog allt för mej idag. Hoppas ni får en bra dag trots regnet!
 
 
Min egna lilla bonnläpp :)

 

Här kan jag stå bra :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0