Tisdag 24/7

God Tisdag!
 
Hmm, har sovit otroligt oroligt inatt! Men jag vet varför! Jag var irriterad när jag gick och la mej så därför sov jag dåligt!
 
Igår så va det dags för mamma/mormor att åka hem för denna gången! Men på Torsdag kommer hon ju igen :) För på fredag ska vi på Bruce Springsteen på Ullevi! Så Storprinsen ska vara hos våra fina vänner Johan och Fia. Medans Lillprinsen får då vara hemma med mormor. Vi åkte till City Gross igår för att handla lite småsaker. Sen åkte vi till Byggmax för att köpa mer råspont. Sen bad vi en stilla bön att det fanns parkering utanför mammas så vi kunde följa med upp en stund och träffa brorsan samtidigt. Och ja det fanns parkering, jag var dock tvungen att backa och grejja lite, men det gick ju! Vi drack lite kaffe och barnen busade med "Bobbo"! Vid 13,30 åkte vi hemåt igen. När vi kom hem försökte jag mej på att backa in kärran på framsidan, vilket jag lyckades med :) Stolt!
 
Lillprinsen vaknade givetvis när vi kom hem. Medans Storprinsen satt kvar i bilen med öppen dörr och stensov :) Tröttis! Men jag väckte honom när farfar kom. Annars hade han nog hoppat i taket när han hade börjat såga och grejja precis utanför bilen. Haha! Lillprinsen somnade en ytte pytte liten stund på eftermiddagen. Lagom så jag hann hänga ut tvätten.
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Känner att vi verkligen behöver vara hemma. Det ser ut som en krigszon här. Men samtidigt så måste jag åka och hämta takpannor och hängrännor. Får fundera en liten stund på detta! Kanske finns nån som vill komma och dricka kaffe med oss annars..? :)
 
Undra om SMHI kan hålla sitt ord och det blir 20-25 grader idag! Och det kanske inte blåser storm! Tänkte tvätta sängkläder idag så hade vart perfekt att hänga ut det! Så det hoppas vi på!
 
Hoppas ni får en fantastisk dag!
 
Mys med Bobbo!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0