Crap!

Idag var jag och lämnade in min ögonsten, ajfånen! Som lånetelefon får jag en Samsung Galaxy! Uäääk! Säger jag bara! Jag har haft den i 5 timmar nu och jag har hatat den från första sekund som jag fick den i handen. Suck. Och iom min garanti på ajfånen gått ut så skulle dom försöka med en reklamation. Så jag hoppas det funkar så jag får en ny telefon! Så detta skulle ta en vecka ungefär :( Det kommer bli en lååååång vecka.
och så finns ju inte blogg.se's app till android, så jag vet inte hur det kommer bli med bloggandet på morgonen. Jag tänker ju inte sätta mej vid datorn det första jag gör. Och vi har ju ingen bärbar :(
Men jag får väl sitta här när jag har tid!

Så om det finns någon av mina vänner som läder min blogg så ber jag er att skicka ett sms med erat namn till mej om ni tycker att jag ska ha erat nummer alltså. För jag har inga nummer kvar! Jag kan ju inte ens ta ett kort med skittelefonen! Finns inget minneskort i den så då funkar inte kameran. Crap! Ja, jag är bitter nu!

Kommentarer
Anders

Faktiskt sant, det är ganska jäkla kass att det inte ingår ett micro-kort till den telefonen, men i övrigt fungerar den helt jäkla underbart. Bara så du vet :)

2012-06-12 01:03:26
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com



Jessica - Mamma till Max & Leo

Ja, det må jag säga att det suger att inte kunna ta ett enda kort med den. Men som tur är har jag ju digitalkameran i värsta fall :)

Och nej, jag tycker telefonen suger riktigt mycket. Kommer nog aldrig tycka om den ordentligt! :)

2012-06-12 07:14:56
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Anders

Jodå, ge den en chans hehe ;-)

2012-06-12 17:47:59
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com



Jessica - Mamma till Max & Leo

Kommer ALDRIG hända! ;) Jag trivs med ajfån och det kommer bli en ny sådan :)

2012-06-12 18:04:38
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0