.

Dom säger att hoppet är det sista som överger en. Men jag vette sjutton om det är sant! Mitt hopp är snart borta!

Jag trodde att det skulle bli en förändring, eller nä, jag hoppades att det skulle bli en förändring!
Men istället går vi tillbaka till ruta ett!
Utan någon som helst förändring!

Att man rent ut sagt kan vara så jävla dum i huvudet!
För det är precis vad jag tycker!
Jag vill inte se dej överhuvudtaget just nu!
Vill du stoppa huvudet i sanden är det upp till dej!
Men tänk på alla runt omkring som du sårar på din väg!
Det finns fler i världen än du!

Jag älskar dej så mycket att jag hatar dej!


Kommentarer
Anders

Önskar jag kunde hjälpa på något sätt. För sådan är jag.

Kram.

2012-06-03 18:05:10
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0