Lördag 23/6

God Lördag sverige!
 
Hoppas ni inte är allt för bakfulla idag :) 
Själv har jag fått ungefär 4,5 timmars sömn "/ så kommer vara en ganska trött tjej idag. 
Det va Lillprinsen i vanlig ordning som väckte mej. Hade ju faktiskt tänkt och ta lite sovmorgon idag då det blev rätt sent igår, men icke! 
Men vi hade trevligt så det gör inget :D Hoppas bara Storprinsen sover länge idag för annars kan det bli en ganska jobbig dag. 
 
Idag ska vi iaf åka och hämta mamma/mormor! Vi ska ju ha kalas för Storprinsen imorn! Så känner jag att jag behöver lite hjälp med barnen då jag behöver städa av lite idag. Och pappa Nicke är nog ingen jättestor hjälp med det idag :) Haha! Så efter att Lillprinsen tagit sin förmiddagsnap och sen fått lunch så åker vi och hämtar henne. 
 
Lillprinsen har för övrigt börjat att visa att han vill ställa sej upp. Så igår så kommer pappa Nicke och säger att det va jättenära att han ställde sej upp mot dammsugaren. Ja, bara för att jag inte va i närheten givetvis! Gaaah! Men han drar i allt han kommer åt och försöker dra sej upp. Men benen hänger inte riktigt med på det så han får inte till det när han väl ska ställa sej upp. Men det kommer nog snart skulle jag tro :) Men att krypa ordentligt är jag lite tveksam till om han kommer göra faktiskt. Han ålar på i väldans fart :) Haha! Han är så söt när han gör det :) 
 
Nää vet inte riktigt vad jag kan berätta mer. Blogg.se's app krånglar så jag kan dessvärre inte bjuda på några bilder :( 
Hoppas ni klarar er ändå :P
 
Men vårda nu er bakfylla och ta det lugnt idag :) Tänk inte på mej när jag kommer springa här som en tok och städa :) Haha! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0