Lördag 2/6

God lördag!

Eller njae, kanske inte så god. Mina öron tar kål på mej. Kan det bara inte bryta ut ordentligt eller försvinna från mej! Det skumma är, att jagkänner mej helt okej under dagarna. Men på kvällarna kommer halsontet och jag fryser som en jag-vet-inte-vad.

Igår hade jag och grabbarna en hemmadag! Lillprinsen beslöt sej för att ta sovmorgon, och det är ju inte så att jag väcker upp honom för att Storprinsen promt måste till dagis! Nänä. Det är så sällan nån utav dom tar sovmorgon så de få gångerna får dom allt sova!
Jag tvättade och grejjade lite. Dammsög av igen! Men orken att ta övervåningen infann sej aldrig. Se om jag får till det idag, Nicke är ju hemma idag så han kanske tar med sej Storprinsen ut så jag kan få göra det i fred medans Lillprinsen sover!
I övrig är dagen lugn. Inget direkt planerat. Ganska skönt ändå. Nån som kanske känner för en fika?

Igår var det ju dags för Lets Dance finalen! Det var vääääääldigt jämnt! Juryns poäng va samma för de båda finalisterna. Men i slutändan och med hjälp av svenska folket så tog Anton hem det! Yihhhhha! Sååå himla duktig människa. Och hans shownummer! WOW!
Molly va riktigt duktig hon med! Hon har en sån energi!

Nä men det va nog allt för mej! Ska ta mej lite mer kaffe innan resten av familjen vaknar!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Mudd^^

Sv, haha tack =) Sambolivet ska bli kul =)

2012-06-02 12:19:34
URL: http://mudd.webblogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0