Måndag 18/6

God Måndag Sverige.

Ny vecka och nya möjligheter!

Igår började dagen väldigt tidigt. Min klocka ringde, som vanligt, klockan 5. Men då var det någon mer som ville komma upp. Lillprinsen!
Det gick inte att få honom att somna om. Dom andra 2 grabbarna sov som två stockar!
Antar att det är tänderna som stör honom och det är därför han vaknar tidigt. Han har inte fått Ipren eller alvedon dom senaste kvällarna då jag inte tyckt han vart gnällig av just den anledningen.

Igår så va vi hos Fia och Johan en stund på förmiddagen. Sen åkte vi vidare till Fristad och till Fina Therese. Först plockade jag upp henne så hon fick handla lite så hon kunde bjuda på lunch :) Sen åkte vi hem till henne och myste massa.
Vid 16 tiden packade jag in grabbarna i bilen och åkte hemåt. Jag och pappa Nicke hade kommit överens om att köpa pizza då jag inte riktigt kände för att ställa mej och laga mat när jag vart borta en hel dag. Så så fick det bli!
Efter maten va det nattning av Lillprinsen och Pappa Nicke tog den stora killen i badet! Efter jag lagt Lillprinsen tog jag mej en uppfriskande dusch!

Idag har vi inte mycket planerat. Storprinsen ska till dagis. Och jag och Lillprinsen åker hem och myser tror jag. Vid 10,30 ska jag till Barnmorskan för att ta en ny spruta!
Eftermiddagen är helt oplanerad. Men är det dåligt väder har jag lovat Storprinsen att vi ska kolla på "Alvin & gänget 3" Och som det ser ut nu så verkar det bli kasst väder hela dagen. Men det kan la ändra sej kanske.

Hoppas jag får åka och hämta en ny telefon i veckan med. Jag blir ju tokig snart på den här telefonen. Den gör inte alls so jag vill. Och den lägger till ord i sms:en som inte ens ska vara där "/ Knäppt!

Nä, här kommer lite bilder som tagits under helgen :)

Busar med kusin!


Äter cupcakes :)



Mys med Morbror :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0