Midsommar 2012

Japp! Idag har det vart midsommarafton. Har faktiskt inte hunnit göra nåt inlägg förrän nu. Och nu ska jag strax gå och lägga mej. Men ville bara berätta lite om dagen. Förmiddagen va ganska lugn. Lunkade på som vilken annan dag som helst. Tvättade lite och gjorde dagens plock och lite så. På eftermiddagen kom min bror och hans bonusbarn. Som skulle spendera eftermiddagen/kvällen med oss. Som vi skulle spendera inne hos våra grannar. Det grillades och barnen busade på som vanligt. Väldigt skönt.
Blev en sen kväll för Storprinsen, så hoppas han tar sovmorgon imorn :) Men Lillprinsen ska väl upp innan fan själv antar jag. Så får nog faktiskt gå och knyta mej nu!

Men hoppas alla haft en bra dag idag och att ni tagit det lugnt med sillen och potatisen så att ni inte mår såligt imorn ;) Min älskade sambo kommer nog inte må så bra imorn då han gick hem långt före mej och Storprinsen :) Haha!

Och grattis till min lilla kille som idag blev 8 månader och det firade han med att få igenom en tand till :) Så nu har han 2 :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0