Onsdag 13/6

God Onsdag!

Jisses vad veckorna går fort! Redan Onsdag idag.

Idag är det BVC för båda grabbarna som gäller. För Lillprinsen är det 8 månaders kontroll. Fattar ni?! 8 månader! Jisses! Och för Storprinsen är det 3 års kontroll, och 3 års kontroll är lite ofattbart med. Vart tar tiden vägen? Kan någon vara snäll och stanna tiden åt mej lite? Jag hinner inte med!
Efter BVC åker vi in till Fina Fia för kaffe och tjöt! Sen måste jag nog in i en affär med och köpa lite gröt till Lillprinsen.

Igår blev det trots allt inget dagis för Lillprinsen. Jag kände mej inte helt 100 så jag orkade faktiskt inte ge mej iväg nånstans. Ja lite taskigt kanske att inte orka köra min son för att han ska få leka med sin kompisar i 3 timmar! Men han dör inte av att vara hemma med sin mamma och Lillebror. Tyck vad ni vill. Så dagen gick ganska långsamt. Men fick väl lite granna gjort. Lillprinsen va hemskt gnällig till och från under hela dagen. Men med all rätt när man har 2 (!) tänder som vill komma fram. Så han fick Ipren under dagen och även innan han gick för att sova.
Barnen fick bada igår innan dom skulle lägga sej med. Dom har börjat bada tillsammans och det går fantastiskt bra. Storprinsen gnäller inte över att det är för lite vatten, han är van vid mycket vatten då han oftast badar med pappa.

Pappa Nicklas jobbade sent även igår. Det tar lite på krafterna när man ensam får ta hand om barnen från morgon till kväll. Och allra helst när man inte mår helt 100 heller. Men det går ju. Och ikväll skulle han visst hjälpa sin pappa med nåt, tror det var några plintar till en altan som skulle grävas ner. Så han blir sen ikväll igen "/ Men sen är det slut med kvällsarbetet för denna veckan.

Hoppas ni får en fin dag idag!


Posarn!


Galenpannan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0