Onsdag 20/6

Goooood Onsdag people!

Halva veckan har snart gått och det börjar närma sej Midsommar! Jisses! Tyckte inte det va längesen det va julafton! Men vi är väl snart där igen :) Haha!

Igår så skulle Storprinsen upp jättetidigt, vilket jag inte alls kan begripa faktiskt. Han kom i säng vid 20 snåret nån gång. Men 5,05 låg han i sin säng och gastade. Och dessutom skulle jag komma upp och hämta honom, vilket inte har hänt på säkert 2 månader. Ja sen han fick den nya sängen iaf! Så jag fick ju säga till på dagis att det går bra att lägga honom om han skulle bli trött.
Jag och Lillprinsen åkte och hämtade upp släpkärran som Pappa Nicke ställt där Farfar är och jobbar. Vi skulle ha med lite bräder hem nämligen. Så den kopplades på och vi begav oss hemåt. Lillprinsen sov en stund hemma i sin säng och jag njöt av den tystnad som uppstår när det bara är jag som är vaken och hemma :)
När det va dags att åka och hämta storebror ville han inte riktigt vakna. Så vi kom iväg lite senare än vanligt för han ville mysa lite extra mycket :)

Pratade lite med "fröken" på dagis igår om hon visste vart barnen kommer hamna nu efter sommaren iom det här fuktproblemet i den befintliga lokalen där dom är idag. Och jag fick svaret som jag hade hoppats på. Ängagården! Och även att en av Storprinsens favoritfröknar följer med dit :) Så nu kan jag släppa det och gå vidare :) Så nu går det som jag vill :) Äntligen!

Eftermiddagen va lugn och fin. Båda barnen sov och jag fick ännu mera lite tid till bara mej själv. Och ni ska ju inte tro att jag bara satt still :) Haha! Nä, varför det! Det är ju dumt. Här plockades och grejjades i vanlig ordning.
Tog mej en kaffe och bara njöt. Satt vid datorn lite och kikade :)

Idag så ska Storprinsen som vanligt till dagis, sen åker vi till Fina Fia för hon ville fira hans födelsedag. Och eftersom veckan i övrigt är ganska fullbokad så fick det bli idag.
Jag hoppas ju även på att kanske kunna hämta min ögonsten med :)
Ska även åka till Rångedala för att hämta en ståbräda som jag äntligen fått tag på. Det va inte lätt, när man har en tjockare hjulaxel än normalt! Men nu så. Måste bara åka till babyproffsen med för att köpa ett extra fäste till den.





Lånar brorsans hörselskydd :)




Liten "kryptävling" :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0