Onsdag 6/6

God Onsdag! Och grattis Sverige!

Fattar inte varför jag sover så sjukt dåligt på nätterna numer. Jag har ju dock mina aningar om varför. Men har aldrig sovit dåligt för det innan.

Gårdagen va en ganska lugn dag. Lämnade/hämtade Storprinsen på dagis. Medans han va på dagis och Lillprinsen sov så passade jag på att aska ur pannan! Det va välbehövligt kan man säga! Man blir så jäkla sketen bara, och torr i munnen. Man kan ju inte riktigt låta bli att andas in skiten.
När Storprinsen kommit hem så va det lunch som gällde. Men som vanligt ville han inte äta, men när jag tittade på honom ordentligt såg jag ju att han va supertrött. Så han fick gå och sova lite. Så jag och Lillprinsen hade lite mys innan han tog sin eftermiddagsnap (30 minuter "/ )
När Nicke kom hem var det dom vanliga rutinerna :) Sen soffhäng!

Idag ska jag och grabbarna åka till Finaste Therese. Så sjukt längesen vi träffades nu.
Nicke är ändå iväg och gör nåt litet jobb i Björketorp idag och jag kände att vi borde komma iväg och göra nånting. Så då passade det bra att hon va ledig.
Sen ska vi nog hämta Nicke i Rångedala, han skulle köra dit en hjullastare från Sexdrega så han behöver komma därifrån. Så det är väl bäst att hämta honom :)

I nästa vecka nån gång hoppas jag att Lillprinsens sovrum blir helt klart. Det enda som är kvar att göra är att fixa dörrkarm och sätta i dörren. Men jag är lite i valet och kvalet om man skulle byta rum på grabbarna. Att Lillprinsen flyttar in i Storprinsens nuvarande rum. För det är lite mindre. Och Storprinsen har ju lite mer grejjer just nu. Så jag tror att det blir så faktiskt. Men som sagt så måste dörren komma i först så får vi se sen. Det jobbigaste blir ju att flytta sängen, så det kanske jag behöver hjälp med :) Men annars är det ju lätta saker.

Ha en fin Nationaldag! Vädret verkar vara med oss iaf!


Kommentarer
En chic mammas bekännelser !!

tack för tipsen :D vi gav henne en dos och sen sov hon till 02.30 och efter det till 08.00. Lilla sessan asså, så svårt när de inte kan prata.



kram

2012-06-06 09:13:59
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0