Potträning

Vi har för ett tag sedan börjat lite smått med potträning. Ett tag gick det riktigt bra. Han kissade på pottan, vi applåderade, skrattade och belönade. Men nu går det inte alls. Han går gärna i kalsonger, vilket han gärna får. Men han vägrar sätta sej på pottan. Bara idag har det gått åt 3 par kalsonger "/ Inom loppet av 1,5 timme. Jag frågar om han är kissenödig men han säger nej och 2 minuter senare är det en pöl på golvet. Jag har nu köpt en potta som spelar en truddelutt när han kissar i den. Jag har flertalet gånger visat honom att den spelar om han kissar på den. Men han bara tokvägrar!

Någon som har några bra tips att dela med sej av Alla tips är välkomna!


Kommentarer
Fiddeli

Tror du han kan tänka sej att kissa på toan?? Jag har två såna där toaringar, en med "Cars" eller va dom heter, du vet, bilarna han älskar ;) Puss å kram

2012-06-01 10:19:15



Jessica - Mamma till Max & Leo

Vi har en sån toaring men inte cars på. Det kan kanske gå :)

2012-06-01 10:28:09
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



felicia - fotokobran

vet du något bra tips att tjäna pengar på bloggen?

Jag vill jättegärna veta ditt bästa tips isåfall, det bästa tipset får även en länkning för att jag blir så glad! :D

http://fotokobran.se/2012/june/svara-garna.html#comment

2012-06-01 22:10:09
URL: http://fotokobran.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0