Söndag 3/6

God söndag!

Tog lite sovmorgon idag :) Tyckte jag fjort mej förtjänt av det :) Blev lite senare sänggång igår då Veronika och Ari va här och grillade :) Så då kände jag inte alls för att gå upp när klockan ringde kl 5!
Så jag vaknade nu vid 6,30 ist!
Övriga familjen sover ännu :) Storprinsen kom i säng ganska sent han med så hoppas han sover ett tag till för annars kan han bli besvärlig idag.

Jag städade övervåningen innan Nicke ens vaknat igår. Så sen åt vi frukost och pratade om vad vi skulle göra under dagen.
Det blev att vi åkte en sväng till mamma/mormor och fikade. Nicke satte upp hennes tv på väggen. Så nu slipper jag höra det tjatet ;)
Jag lärde mej köra röjsågen igår :) Riktigt skojsigt faktiskt.
Väldigt rogivande. Med lite musik i öronen så kan man nog gå en stund :)

Idag ska vi åka till min kompis Cissi som har en son i Storprinsens ålder. Så dom ska få leka lite :) Och vi föräldrar tjata skit. Nicke följer med han med. Så det blir en riktig familjehelg detta :) Skönt att bara komma hemifrån med känner jag. Blir ju inte så mycket med det på veckorna då de flesta jobbar.

Veckan är i stort sett oplanerad. Fredag blir det ju då en tripp till Gekås. Men annars väldigt lugnt. Nån som kanske känner för att hitta på nåt?

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_205093785.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0