Tisdag 5/6

God Tisdag!

Igår va jag och Lillprinsen som sagt hos Fina Fia! Det va riktigt skönt att prata av sej med någon som verkligen förstår sej på problemet. Men jag kan inte säga att jag är klokare på vad som ska göras! Men det kommer! Snart kommer det nog hända nåt som förändrar en del!

När vi hämtat Storprinsen på dagis så åkte vi hem. Lillprinsen fick lite mat och jag satte igång med våran mat medans Storprinsen va ute en stund.
Efter vi ätit så började det regna så smått så Storprinsen ville inte gå ut igen som han sa innan han gick in :) Så vi hade lite film-mys-eftermiddag.
Lillprinsen hade nog ganska ont i munnen för han va hemskt gnällig hela eftermiddagen. Det har börjat synas en vit prick nu i överkäken, eller ah, jag upptäckte den för några dagar sen :)

Dagen lunkade på ganska långsamt tyckte jag. Men när Nicke kom hem så åt vi lite. Efter maten tog han med sej Storprinsen i grävmaskinen då dom skulle plocka lite sten efter fibergrävarna. Jag gick och badade Lillprinsen och sen nattade jag honom och tog mej själv en dusch och bara njöt av den ensamtiden jag fick efter duschen! Det va välbehövligt. Men det värsta är ju att när man blir ensam så funderar man en hel del!
Men dom va inte borta så länge.

När dom kom hem fick Storprinsen sin välling, och han va så trött så han somnade i min famn :) Mysigt! Han vaknade inte ens till lite när
Jag plockade upp hans leksaker på hans rum :) Haha!

Idag är det bara planerat att köra Storprinsen till dagis. Jag och Lillprinsen måste åka till Ica och handla lite bröd, yoghurt och bananer :) Sen åker vi hem! Har inga måsten alls idag! Så vi tar dagen som den kommer!
Om nån är sugen på kaffe är ni hjärtligt välkomna :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_205379097.jpg" class="image">


Kommentarer
Fiddeli

Sååå fin han e lill Prinsen<3 Puss på dej gumman!!

2012-06-05 06:37:51




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0