Torsdag 21/6

God Torsdag!
 
Idag hade vi ytterligare en tidig morgon för Lillprinsen! Men nu vet jag varför! Han har nog vansinnigt on i lilla munnen. HIttade ytterligare en lite tandsebissing som vill komma fram! Han är jättesvullen på tandköttet. Så vi började morgonen med lite Alvedon och sen lite gröt. Nu har han lagt sej för att sova lite. Han va ju jättetrött!
Så mina planer för dagen gick lite i stöpet kan man säga, men det får jag väl bara ta. Storprinsen får följa med och handla, det är inget med det!
 
Idag ska vi åka och handla med mamma/mormor. Och i eftermiddag ska vi åka till söta Linda som har fixat ett par varsel byxor från Blåkläder till Storprinsen. Ska bli himla kul att träffa henne idag! Har knappt träffat henne sen jag slutade på Blåkläder. Sprungit på varann på Ica nån gång men inte mer.
 
Igår va vi hos Fina Fia då hon ville fira Storprinsens födelsedag. Han fick tårta, paket och godis. Så han va ju lykligaste killen igår. (Bilder kommer)
Jag hämtade hem min 3:e bäbis igår äntligen! Gud vad skönt. Eller ah, jag fick ju en helt ny! Men nu är jag hel igen! :)
Va även och lämnade in en födelsedagsanonns på BT, så på måndag får ni hålla utkik i tidningen efter min stora kille :)
Efter vi varit hos Fina Fia så begav vi oss till Rångedala för att hämta en stårbräda jag köpt. Så nu äntligen kan jag slippa att ta med mej båda vagnarna varje gång jag ska göra nånting. Och jag kan göra det själv med barnen om jag så vill :)
 
Blev lite irriterad över att jag inte kunde logga in på Blogg.se appen idag, men det är väl för att dom håller på att ändra utseendet på hela Blogg.se. Men jag hoppas att det fungerar inom kort. Tror ju inte ni dör om det kommer ett inlägg senare än vanligt. Haha! Och för övrigt så tycker jag faktist om det nya Blogg.se :) Hoppas bara allt funkar som det ska och att appen snart kommer igång med!
 
Så! Det va allt från mej idag (tror jag) Ha en helt fantastisk dag! Det ska jag ha!
 
PS! Varsågod Fiddeli, nu har jag gjort ett inlägg :) DS
Blåser ut ljusen på tårtan :)
 
 
Öppnar paket :)
 
 
 
Titta mamma! :)
 
 
 

Kommentarer
Fiddeli

Ååå min lille "plutt" så goer han e :)Puss på er allihopa :)

2012-06-21 07:45:35



Fiddeli

Ååå min lille Plutt, så goer han e :) Puss på er allihopa :)

2012-06-21 07:46:05




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0