Trött tjej

Idag har jag fått städat lite och vikt in massa tvätt som jag tvättade igår.
Vi va iväg en sväng och hämtade mamma/mormor. Jag sprang in på Willys och köpte lite bröd och pålägg så vi får frukost imorn.
När vi kom hem så sprang jag ett varv med snabeldraken medans Lillprinsen jagade den :) Haha!
Sen va det dags att laga lite lunch, när den va nere i magen så va det dags för kaffe. Men jag fick inte i mej kaffet utan jag somnade i fotöljen. Pappa Nicke väckte mej och sa åt mej att gå och lägga mej i sängen en stund. Jag la mej, men då vart jag ju pigg "/ Men jag gav mej f*****n på att jag skulle sova en stund så jag låg där en stund och tillslut vaknar jag av att Storprinsen kommer in och ska väcka mej :)
Han la sej så vi myste en stund :) Pappa Nicke va i hög färd med att fixa till maten :)

När det va läggdags för Lillprinsen så tog mormor hand om det udag. Han ska ju lära sej att det finns andra med som kan lägga honom. Och det gick strålande. Jag höll mej ur vägen medans hon gav honom vällingen så han inte såg mej och hon la honom i sängen och han somnade jätteskönt :)

Nu ska vi ha lördagsmyskväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0