110329

Morrn!
Trött som en jag-vet-inte-vad! Gick och la mej lite innan 21 igår. Men somnade inte riktigt innan klockan 00,45. Lillprinsen gnydde och gnällde i sömnen (?) men vid 00 så vaknade han till ordentligt och då fick han mat.
Sen ringde min "egentidsklocka" 05,00! Så då gick jag ju upp nästan direkt! Nu tänker ni att "hon får la skylla sej själv om hon nu prompt ska ha egentid" Ja det får jag väl göra då. Men det hade inte spelat nån roll om jag gick upp vid 5,00 för Storprinsen började gasta vid 5,30!
Och nu börjar den lille gasta med (05,42) Gaaaah!

Så med tanke på det taskiga intaget av sömn såblir det en hemmadag idag. Måste tvätta lite såg jag ") Och så eldade jag inte alls igår så det behövs ju idag. Men annars är det nog lugna gatan!

Igår vid 12 åkte vi en sväng till mamma/mormor! Jag kände att jag behövde komma utanför dom här fyra väggarna.
Och vi åkte bara fram och tillbaka. Så inget besök i en mataffär eller nånting :D Haha! Tycker jag besöker en mataffär så fort jag är ute och åker. Men det är slut med det nu! ")
Men imorn ska det handlas lite inför helgen som vanligt. Och så ska vi ju hämta mormor ") Storprinsens älskade mormor! Ni som är vän med mej på FB såg säkert våran lilla diskution vi hade igår om huruvida vi skulle hämta mormor (igår) eller inte! Haha!

Åhhhh! Jag är så trött på mitt hår! Jag vill ha tillbaka mitt långa hår nu! Alltid är det samma sak. Trött på det långa, då klipper vi. Men så blir jag trött på det korta för det går inte få upp en hästsvans "/ Så trött på att ha det hängande. Men jag har ju inte direkt råd att sätta i nåt löshår så det blir den längden jag vill ha. Så jag får nog allt vänta på att det ska växa!
BTW! Tappar man nån sorts "vinterpäls" från huvet på våren? Jag fäller så sjukt mycket hår! Skulle nog snart kunna få ihop till en peruk! ")
Nån som har nåt bra tips på vad man kan göra åt det?

Häpp häpp!
Have a najs day everyone!


Kommentarer
Jeanette

Du tappaar håret nu efter Leo, dina hormoner gör så att du tappar det nu. När du var gravid tappade du ingenting för det stannar upp då, men nu så tar det igen det igen. Var likadant för mig med Isabell ett par månader efter hon kommit! "/

2012-03-29 06:36:02
URL: http://isabellsmamma.blogg.se/



Jessica

Mmm jag misstänkte att det kunde va så. Va likadant efter Maxen "/ Såååå tröttsamt bara!

2012-03-29 06:57:28
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Stephanie

Då behövde jag inte förklara det med 'håravfall' :)

Men extensions.... Finns att köpa för under 1500:- med verktyg på Internet.. jag är inte snabb men jag har gjort det innan och kan göra det igen.. something to think about.

2012-03-29 07:39:43



Jessica

Jo, men det är ändå pengar jag inte kan avvara just nu tyvärr.. Får väl dra i det så kanske det växer snabbare ;p

2012-03-29 08:34:36
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0