120320

Morrn!

Sovit som en liten bäbis inatt! Underbart skönt. Vaknade bara till några gånger när Lillprinsen gnydde lite, men ville inget speciellt.
Sen vaknade jag när Nicke kom in klockan 5,30 och sa att jag behövde gå upp för Storprinsen va vaken "/ Eftersom han skulle åka till jobbet så va jag ju tvungen! Så nu sitter jag under filten och dricker kaffe!

Igår spenderade vi hela dagen i stan. Va i Knalleland och kikade lite. Tog en fika. Köpte skor till Prinsarna. Så nu har Lillprinsen fått sina första skor! Ska se om jag kan lägga in en bild på dom, så fina :)
Efter Knalleland skulle vi handla lite. Min mamma skulle storhandla så jag fick strunta att handla till oss. För får ju inte in nånting annat egentligen när jag har båda vagnarna med mej. Så antingen åker jag idag eller imorn. Får se om några timmar vad jag känner för. Just nu känner jag för att ligga på soffan resten av dagen. Men det hinner väl ändra sej!
Lillprinsen har inte ätit nåt inatt :) Och han sover fortfarande :) Är det förändring på G kanske..?
Jag kan bara inte förstå varför Storprinsen dom senaste dagarna har velat gå upp innan fan fått tofflorna på sej. Kanske ska förlänga hans läggtid? Lägga han en timme senare..? Han sov ungefär en timme på hela dagen igår. Men om han sover 3 timmar på dagen eller 1 timme på dagen så spelar det ingen roll! Han vaknar tidigt som attan ändå! Yeah yeah!

Kollade btw vad vi får tillbaka på skatten, igår :D Kan inget annat än säga yayy!! Nicke får ungefär lika mycket som han fick förra året :) Jag med tror jag. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag fick förra året "/
Så det va himla kul att kolla :) Som alltid :)

Nääe men nu har jag inget mer att berätta!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0