120326 - kvällen

Dagen blev inte riktigt som jag tänkte mej imorse. Blev ju som sagt ingen mammaträff då Storprinsen är snorig. Inte lika mycke nu som imorse dock, men mornarna är la värst. 10,30 va det dags för mej att få spruta. Sen bar det av mot staden. Bara för att få komma ut lite :) Vi åkte och hämtade skorna till Storprinsen jag beställde förra veckan. Sen blev det ju givetvis ett besök hos Storprinsens favorit! Mormor! Jag var ju tvungen att åka och handla lite nödvändigheter och det gjorde jag och Lillprinsen medans Storprinsen va kvar och hjälpte mormor med tvätten :) Haha! Han ska alltid följa med henne till tvättstugan! Sötejöte!
Jag och Lillprinsen tog god tid på oss på City Gross. Visste ju att jag inte behövde skynda mej :)
Sen åkte vi och hämtade honom, som under protest hoppade in i bilen. Han ville så gärna vara kvar hos mormor!
Hade 2 slagna hjältar i bilen på vägen hem :) Så det va en lugn bilresa hemåt :)
När vi kom hem skulle jag ha i Lillprinsen lite mosad banan tänkte jag. Men han har ett väsentligt problem när det kommer till att äta fast föda! Han öppnar inte munnen!! Känns som att jag tvingar i honom det.
När Storprinsen vaknat ur sin dvala i bilen så ville han gå direkt till sandlådan. Efter en liten stund frågade jag om han skulle komma in och äta och det ville han. Sen röjde jag upp i köket och gick ut och kastade in ved och tände upp i pannan. Det behövdes kanske egentligen inte men jag hoppas jag kan få gå och ta en dusch när Storprinsen lagt sej! Annars börjar det närma sej tiden då vi kan sluta elda varje dag :D

Imorn är en hittills oplanerad dag! Får se vad vi hittar på, om vi hittar på nåt.. Känns ju som att alla är så upptagna nu för tiden "/
Äsch! Nu ska jag inte börja gnälla. Men skulle behöva få ur mej ett och annat som jag inte kan ta här då det säkerligen finns någon som skulle ta illa upp! Så då ger jag fan i de!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0