120326

God måndag people!
Här är vi nyss uppstigna :) Så idag är det ingen egentid för min del, men det får väl gå :)

Gårdagen spenderades utomhus. Storprinsen gick ut vid 9,30 eller nåt sen koma han in och åt lite flingor och sen gick han ut igen. Vi satt på altanen nästan hela tiden.
Grabbarnas farfar, faster och farbror va här och åt lite middag med oss med.
När dom åkt så hade vi lite söndagsmys, tittade på "Alla vi barn i Bullerbyn"

Min kära bror ringde igår med. Verkar som han mår bra iaf :) Snart är det bara 2 månader kvar tills hans LVM är slut. Och då kommer han hem :)

I Lördags va vi hos Nickes farmor och farfar och fikade lite. Dom va barnvakt åt grannens pojk som är 6 månader äldre än Storprinsen. Och dom hade jättekul ihop. "gammlafarfar" körde runt dom i en skrinda på gården :) Det tyckte Storprinsen va jätteroligt!
När vi kom hem så tog vi det lugnt bara. Efter att Lillprinsen somnat var jag iväg och hämtade pizza till kvällsmat :) Alltid uppskattat från Storprinsen! Haha!

Idag ska vi till min Barnmorska så jag får ny spruta. Sen blir det nog en snabbis in på ICA och handla lite nödvändigheter. Annars en lugn dag. När Storprinsen vaknade nu så visade det sej att han är dunderförkyld. Så vi får ha en lugn dag hemma.

Nää jag hade visst inte så mycket att berätta idag


Kommentarer
Anonym

Ge Storprinsen en kryapådejpuss från mej<3

2012-03-26 07:58:28




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0