Det sket sej...

... med den lugna hemma dagen. Efter vi plockat upp Storprinsen på dagis blev det en impulstur till City Gross. Efter genomgång i frysen insåg jag direkt att det skulle bli svindyrt att handla det vi behövde nere på ICA. Så det fick bli en tur till stan idag igen. Men blev bara fram och tillbaka, det är visst någon som har snott min energi idag och vägrar lämna tillbaka den. Är så trött! Vet inte varför, för jag har ju sovit bra inatt! Så det är vä tur att vi inte har nåt planerat för imorn heller, får väl göra det som inte blir gjort idag då :) Inte för att det är så mycket men. Den däringa snabeldraken behöver visst ut och rastas, IGEN! Jag fattar inte. Jag dammsög ju i Lördags! Var kommer all skit ifrån? Kanske är jag som är känslig och det inte alls är så sketet som jag tycker att det är "/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0