Fredag

God fredag folket!

Känns inte som att jag har så mycket att skriva om idag. Men får väl försöka komma på nåt.

Igår var jag och den lilla fisen på mammaträff! Mysigt att träffa massa mammor och barn :) Johanna kunde tyvärr inte följa med. Men nästa gång hoppas vi hon följer med :)
Dagens ämne var "säkerhet i hemmet" hur man skyddar sina barn bäst. Ja det är ju inget jag redan vet :P Vi har ju redan säkrat lådor och skåp i köket och det andra tar vi undan för undan.
Sen var det dags att hämta den stora killen på dagis :)
Åkte en snabbis till affären i Sexdrega för jag skulle ha en låda att skicka då jag har sålt lite kläder på Tradera igen :)
Sen åkte vi hem och bara va! Klockan 16 bar det av neråt Kinna för att möta upp Nicke för att gå till banken. Och igår va det ju öppet! :) Haha!
Sen åkte vi hem och lagade lite mat! Sen tog vi kvällen. Lillprinsen la sej vid 18,30 och han sa inte ett knyst så han va nog ganska trött! Och Storprinsen la sej vid 19,15. Skönt med egentid på kvällen :)
Jag var helt slut i huvudet igår. Hade gått med en grym huvudvär som inte ville försvinna alls! Men men.

Idag ska vi ju som sagt iväg med bilen. Äntligen! Har dock lite ångest lver kostnaden. Och jag vet att det snart blir mer kostnad då besiktning närmar sej. Och jag tror dock inte vårat avgassystem går igenom i år igen. Det läckte förra året men inte ens "bra och veta" fick vi. Och det läcker inte mindre nu "/ Det är ju till och med så JAG hör det och jag kan INGENTING om sånt :P
Kanske kunde be Conny slänga ett öga på det idag och se hur illa det är.

Nu tog fantasin slut..


Kommentarer
Mudd^^

Sv, ne visst blir man sur? Det är så otroligt onödigt att säga till mig att hon vill vara med mig och sen välja bort mig för andra. Tur att man har andra vänner som verkligen vill vara med en =) ps, dyra bilar är ju så jobbigt! Jag har både det ena och andra att laga på min men det är så dyrt! Lycka till med besiktningen =)

2012-03-10 23:03:09
URL: http://mudd.webblogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0