God fredag

Vaknar utan huvudvärk idag! Jihaaaa! Helt underbart!

Lillprinsen vaknade redan 3,20 inatt. Jag försökte med nappen ett par gånger men han ville ha mat! Så då fick han det, jag hade så svårt att somna om sen. Men det gick. Jag ställde min klocka för att få min egentid men nu gastar Storprinsen om att han vill komma upp!

Idag blir det en hemmadag! Det sa jag igår med jag vet. Men blev inte riktigt så! Åkte och handlade med syster och Belle! Sen körde jag ner Storprinsen till sin pappa så han skulle få åka lite grävmaskin som han tjatat så om.
Jag och Lillprinsen åkte hem. Jag kastade in ved, matade Lillprinsen, sövde Lillprinsen, tände i pannan, lagade mat och tömde diskmaskinen. Så det va ingen lugn stund inte. Storprinsen va så glad när han kom hem sen så! Och hungrig va han med :) Åt som en häst! Det är ju jobbig att jobba :D

Hoppas barnen kan få Vattkoppor nu när kusin Belle har det. Det dumma är att jag inte kan åka dit idag. Behöver verkligen vara hemma. Har inte eldat ordentligt på hela veckan och här ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej!
Men om Kusin och Moster vill komma hit så vore det bra :P Haha!

Jag hade en jätteskum dröm inatt. Jag träffade massa "gammalt folk." Folk jag alltså inte träffat på hur länge som helst. Däribland min underbara lärare från Tullengymnasiet, Jane. Hon visste allt om mej och mitt liv nu trots att vi inte träffats på så många år och att hon dessutom nu bor på Malta! Haha! Ja jätteskumt va det iaf!

Helgen är oplanerad som det ser ut nu. Och det ser även ut som att jag blir utan bil på lördag :( Inte för att jag hade planerat nåt, men att sitta här och veta att jag verkligen inte kan göra nåt suger! Nicke ska hjälpa sin pappa att flytta så han behöver troligtvis ha bilen. Men jag hoppas att han kan ta firmisen :)

Nähä! Nu har Lillprinsen slagit upp sina blå med!
Så då säger jag på återskrivande!


Kommentarer
Fiddeli

Tack för ditt söta mess igår, så glad jag blev, å Bengan sa nääää så go han ä lille Max :)

2012-03-16 06:39:00




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0