Månadsångest!

Varje månad runt den 25:e får jag alltid svårt att sova och ont i magen. Detta beror ju givetvis på den berömda räkningshögen. Och jag är säkert inte den enda i världen som känner såhär. Och jag tycker inte att det är en så jobbig tid att inte kunna sova ordentligt. Att detta kan vara så ångestframkallande är skrämmande.

Jag är trött på att behöva vända och vrida på varenda krona hela tiden! Det är hela tiden någon extra utgift! Som nu! Bromsar till bilen! Och det är ju inte helt gratis! Men får hoppas att det inte är så farligt som jag befarar! Det återstår att se senare!


Kommentarer
tarja

Jag har oxå varit där, men sen en dag vände det bara. Nu har vi det lite lättare varje månad. Men det blir nog så när man är mammaledig. Tyvärr. Men jag vet vad du går genom, och det är INTE roligt. kram på dig ...

2012-03-02 10:46:45
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se



Jessica

Ja det är ju inte så fett att vara mammaledig direkt. Får hoppas det blir bättre när man börjar jobba igen och får in lite mer. Kan ju alltid hoppas iaf. För att må såhär är ju absolut inte kul..

2012-03-02 19:04:58
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0