Studiedag

God morgon!

Kaffet är i magen, en av grabbarna är uppe men den andra vaknar nog om jag känner honom rätt!
Idag är dagis stängt! Kände igår att jag kanske ville hitta på nåt idag. Men just nu känner jag inte alls för det. Har sån fruktansvärd huvudvärk. Så det blir nog ytterligare en hemmadag idag. Eller ah, vi har ju varit iväg fredag, lördag, söndag och måndag. Så kanske lika bra att vara hemma idag. Det har varit ganska intensiva dagar då vi varit borta. Lillprinsen har inte direkt sovit som han ska. Och Storprinsen han är i övergångsläget mellan om han ska sova på dagen eller inte. Men jag tycker att är han trött och vill sova så får han det. Jag kan ju inte tvinga honom. Dom gånger jag lagt honom då han inte vill har han i ren ilska hoppat ut sängen och har fört ett jävla liv. Så ser jag att han är trött så lägger jag han, annars får han vara vaken.

Igår fick jag äntligen bytt mina bromsar på bilen. Storprinsen va hos mojmoj under tiden :)
Efter bromsbytet åkte jag och Lillprinsen till Willys för att handla lite grejer till kvällens middag. Det blev Kebabkyckling :) Har varit så sugen på det ett tag nu så nu fick det bli så!
Så jag och Storprinsen ska äta det idag på dan med, det blev såpass mycket över så det kan vi äta idag :D
Sen åkte vi för att hämta Storprinsen. Tog även en snabbkaffe hos mojmoj.
Sen va det dags att bege sej hemmåt. Tur att jag passade på att dammsuga medans Storprinsen va på dagis igår för det orkade jag verkligen inte när jag kom hem.
När maten va i magen så placerade jag grabbarna i badkaret och mej själv i duschen.
Lillprinsen får ligga på mattan i badrummet medans jag duschar, och igår ropade Nicke till på mej och då är Lillprinsen sååååååå nära på att vända sej till magen. Bara den där rackarns armen som va i vägen. Men efter lite kämpande så fick han ordning på det med och vips så låg han på magen :D Nu händer här grejjer!
Storprinsen va i ungefär samma ålder när han vände sej första gången men jag missade tyvärr det, stod som vanligt i köket och lagade mat just då! "/
Så det va kul att få se detta nu :)

Det finns väl ingen som känner för en kaffe i solen idag eller? Vi är som sagt hemma och bara att kika hit isf :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0