Världens bästa dagis

Blev inget dagis för Sorprinsen idag. Vi måste ha de bästa dagisfröknarna som finns. Klockan 7,15 kom det ett sms från Eva på dagis där det stod att det gick magsjuka på båda avdelningarna. Så då svarade jag att jag håller honom hemma resten av veckan. Så han fick allt följa med till Fia. Hos Fia hade vi en lektion i bloggning. Jag startade en blogg åt henne igår där hon kommer att lägga in bilder på saker hon förvandlar till fina Shabby Chic grejjer. Ni kan kolla in hennes blogg --->HÄR<--- Hon har inte riktigt kommit igån ännu men det kommer väl så småningom :)

Så nu ska vi ha en lugn eftermiddag hemma. Jag har precis startat en maskin tvätt. Grabbarnas pappa ringde innan och frågade om Storprinsen ville komma ner en stund. Men vi får hoppa det idag då i precis kommit hem och Lillprinsen blir snart hungrig igen och Storprinsen inte har ätit lunch ännu heller. Så vi får ta det en annan dag helt enkelt. Kanske imorn om vädret vill sej väl. Han vill inte ha honom där när det är sörjigt för risken att maskinen kan välta/sjunka är större då, och allt runt omkring blir mycket krångligare :) Så vi får se. Annars blir det nog en tvättdag imorn. Lillprinsen har spytt som bara den idag, vet inte vad det kan vara med honom. Får väl se om det blir bättre.

Nä, nu ska jag nog hoppa i mysbrallorna igen, orka ha jeans när man bara är hemma ;P

Kommentarer
karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om armbandet :D Lycka till!

2012-03-14 14:52:39
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0