..

Idag är en sån dag då jag tänker lite extra på dej.
Idag är en sån dag då jag inte mår så bra.
Jag kommer inte att besöka dej idag.
Jag klarar inte av det.
Jag mår bara sämre av det. Jag vet att du inte vill att jag skulle åka till dej och inte må bra utav det. Jag saknar dej så det gör ont, trots att det är så länge sedan jag förlorade dej.
Den smärtan kommer aldrig försvinna. Det är något jag får leva med bara.
Men ibland önskar jag att det fanns en telefon i himlen så jag kunde få ringa till dej.
Bara lite snabbt!
För att säga förlåt!
Förlåt för att jag inte tog mej tid att hälsa på dej oftare när du fanns.
Jag älskar dej, min fina Pappa ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0