Fredag 16/11

God Fredag!

Lite har jag fått sova, på golvet i vardagsrummet "/
Bäddade med lite filtar och det va relativt mjukt :) Men jag fick några timmar smmanhängande sömn.

När jag hade lämnat grabbarna på dagis igår, vilket gick jättebra, så åkte jag mot stan för att möta upp syrran utanför hennes jobb för att få hennes ID. Sen åkte jag till City Gross för att köpa lite nödvändigheter :)
Sen kände jag att jag var hemskt kaffesugen och ringde och väckte mamma så jag åkte dit och drack kaffe.
Vid 11- tiden åkte jag mot Tolkabro för att hämta ut min ögonsten :) Sen åkte jag för att kolla om syrrans post hade kommit då jag väntade på ett nytt sim-kort.
Och posten hade kommit så jag tog den och åkte in till stan igen.

När jag kom hem satte jag igång lite kaffe och fixade med ögonstenen.
Är så nöjd! :)
Tiden gick forytoch det var dags att hämta hem gangstrarna.
Närvi kom hem var det dags för lite mellis. Medans dom åt städade jag av lite i köket.

När Papa Nicke kom hem så skulle vi köra han till Björn för han skulle flytta grävmaskinen igen. Storprinsen fick givetvis åka med. Men när dom hade kört ner maskinen kom Nicke in med honom för då hade han somnat i maskinen :) Så då fick han vara hemma istället.

Idag ska grabbarna vara på dagis mellan 7-12. Då ska jag bara va hemma. Göra ingenting. Tror jag. Vi får väl se. Känner jag mej själv rätt så håller jag igång för att inte somna :) Haha!

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0