Fredag 30/11

Goood Freeedag!

Här vart det ingen lugn morgon inte. Båda kidsen vakna 5,13! Gahh!
Varför kan jag inte riktigt svara på.. Men vakna är dom..
Har nätt och jämt fått i mej min morgondos med kaffe.

Igår var det en tripp till Ullared som stod på schemat.
Fina Nina kom lite innan 7 och jag instruerade henne vad som gällde med barnen så gott jag kunde och sen åkte jag.
Det va inte så jättetcket folk tack och lov. Hittade inga direkta julklappar till mina barn dock. Får fundera lite på detta. Bättre att köpa nåt de verkligen behöver istället. Smågrejjer kommer de ju få av alla andra ändå. Men att komma på det där vad de behöver är inte så lätt.

Jag är rätt nöjd med mitt resultat på kvittot med. Försökte bromsa mej själv och hålla nere kostnaden och jag lyckades ganska bra och det slutade på runt 1300 kr :)

När jag kom hem möttes jag av två mycket glada barn.
Vi fikade lite innan Nina åkte hemåt. Sen grejjade vi lite, åt lite mellis och busade innan det va dags för sänggång för dom små.
Fick äntligen köpt nya gardiner till kontoret. Inga mer panelgardiner här inte :)

När barnen somnat så passade jag på att plugga lite, pappa Nicke va ju på julbord så då passade jag på. Motivationen fanns kanske inte riktigt då jag va ganska trött. Men lite gjorde jag allt.
Sen gick jag och la mej i sängen och tittade på Criminal Minds. Men har en känsla av att jag somnade ifrån det :) Haha!

Idag är det vanlig dag igen. Dagiskörning och lite plugg. I eftermiddag ska jag träffa min bror på en fika.
Annars händer inte så mycket. Herr Brobeck kommer hit ikväll och äter kvällsmat med oss!

Önskar er alla en fin dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0