Fredag 9/11

God Fredag!

Idag har jag fått en lugn morgon. Båda prinsarna sover fortfarande :) Och gör det en stund till hoppas jag :)

Idag är det inskolningsdag 4! Och det är lämning som är på programmet.
Jag ska iväg och skicka lite paket medans dom är där. Annars blir det nog lugnt. Likaså i eftermiddag.

Att lämna dom på dagis igår gick hur bra som helst. Storprinsen är jag inte orolig över, han har ju vart på dagis innan. Men det går över förväntan med Lillprinsen :) Trots att han är yngst så leker han gärna med de äldre barnen :) Är så kul att se en del av de större barnen som går och klappar och gullar med honom :)
Igår så sov han en stund på dagis, ingen lång stund men det va iaf 30-40 minuter :) Så jag hade två ganska glada och pigga grabbar med mej hem.
Dom hade ätit bra med. Storprinsen hade ätit riktigt bra om man jämför med hemma. Så skönt att slippa den där fajten med maten nu. Men helgen står ju framför dörren så då är vi där igen :(

Fick min studieplan igår :) Men det va inte riktigt rätt. Men Kicki hade mailat henne och väntar på svar. Så då behöver ju inte jag ringa :D haha! Så vi får se hur det blir. Det stod att vi skulle påbörja kurs 2 innan nyår. Och då är vi inte ens klara med kurs 1 eftersom vi ska ha uppehåll för jul. Så vi får se vad hon svarar.
Hon vet ju kanske inte att vi har tagit uppehåll för jul.

Men jag ser verkligen fram emot detta nu. Vill komma igång nu ju :) Men mina böcker har inte kommit än, märkligt. Det är en vecka sen nu jag beställde dom. Men dom borde komma idag. Eller..?

Känner inte att jag har så mycket att säga idag!

Hoppas alla får en kanonhelg!

Den här bilden är riktigt rolig! Lillprinsen kröp ner i hallen där hans gåstol ligger för den ska slängas. Den är ihopfälld men han lyckades på nåt sätt krypan ner och lirka under fötterna under brickan så han sitter ordentligt.. Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0