Lördag 24/11

God Lördag!

Lördag!! 1 månad kvar till julafton. Och jag känner ingen ångest alls :)
Tvärtom faktiskt. Ser riktigt fram emot julen :)

Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut. Troligtvis blir det en hemma dag. Skööönt!
Pappa Nicke är hemma :) Han ska bara iväg en sväng vid lunchtid men sen är det lugnt :)
Kanske skulle åka en sväng till Åhaga..? Och trängas med alla andra..? Njae! Kanske inte riktigt vad jag känner för..
Nä, får nig bli en hemmadag!

Igår va grabbarna då på dagis som vanligt! Jag va hemma och pluggade på förmiddagen. Motivationen fanns kanske inte riktigt men jag gjorde det iaf :) Lite efter 12 drog jag mej mot stan för att hämta upp mamma/mormor och sen mötte vi upp fina Therese för att äta lite lunch.

Gick ner på EKO en sväng. Storprinsen drog ner en av mina krukor så den gick sönder. Hittade dock ingen likadan så jag fick ju köpa 2 nya. Hitta även nya adventsstjärnor till grabbarnas rum :)

När vi kom hem satte jag upp dom, och då blev det automatiskt att jag tog fram ljusstakarna och satte upp dom :) Kanske lite tidigt men mysigt :) Jag struntar i vilket. Men jag såg att grannen hade satt upp med :D

Vi hade tacomys-kväll. När barnen gått och lagt sej så satte vi på en film då det inte fanns mycket annat att titta på. Så det blev Johan Falk - 107 patrioter :)
När den va slut så gick jag för att skalla kudden.

Tur va väl det, Storprinsen vaknade och ropade på mej klockan 6. Då hade hans blöja läkt så det va blött i sängen. Samtidigt vaknar Lillprinsen. Så pappa fick allt gå upp då. Kanske inte riktigt en drömmorgon.
Så nu tvättas det sängkläder redan "/

Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0