Onsdag 7/11

God Onsdag!


Har sovit ganska gott inatt faltiskt. Brukar alltid vakna till nån gång under natten men inte inatt.

Storprinsen är uppe tidigt som vanligt. 5,30 kom han ner.
Så nu tittar han på barnprogram och dricker välling.
Idag är det inskolningsdag 2!
Annars har vi som vanligt inget planerat. Ganska skönt att komma hem efter dom där timmarna på dagis. Eftersom man inte är van vid den ljudnivån så är man ganska trött i huvudet.

Igår va vi nere på dagis och det gick superbra. Igår lämnade vi rummet för att gå ner och dricka kaffe, vi föräldrar alltså. Storprinsen va kanske inte med på det hela men det gick bra.
Sen gick vi ut en sväng och jag komstaterade att det fick bli en sväng till stan och införskaffa andra skor till Lillprinsen. Han trycker inte i foten ordentligt och det resulterar i att han tappar skorna.
Så vi åkte hem och hämtade en napp till honom bara sen styrde vi bilen mot stan. Jag sprang in snabbt och köpte ett par skor och sen åkte vi till mamma/mormor för att äta lunch där.

När vi kom hem så var det till att tända upp i pannan igen och det vanliga småfixet. Jag skulle köra upp pappa Nicke till sin grävmaskin och då tog han med sej Storprinsen en stund.
Dom hade vart inne hos kossorna i Per-Anders ladugård så dom luktade ju sådär gott när dom kom hem.
Men det var en mycket glad liten kille som kom hem. Fått spendera nån timme enbart med pappa! :)

Vi åt lite när dom kom hem och Storprinsen berättade vad dom hade gjort och vad kossorna hade gjort :) Haha! Han tyckte det va så facinerande (stavning?) att en kossa hade ätit ur pappas hand! Haha!

Jag fick en sån otrolig lust till att baka igårkväll! Haha! Men kanske ingen bra idé att ställa sej kl 20,30 och börja baka. Så får se om lusten infinner sej idag :) Dock får det bli nåt man inte behöver ha ägg i då jag tog de sista häromdagen :)

Kanske skulle skaffa mej en egen ko och några hönor. Oj vad mycket pengar jag skulle spara på att slippa åka och köpa ägg och mjölk :D Alltid ha ägg och mjölk hemma är ju aldrig fel :)

Nää nog med strunt från mej för nu!
Ha en fantastiskt fin dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0