Söndag 11/11

Söndag!

Nää den är inte god.. Vaknade med ett så tråkigt sms på telefonen. Mer tänker jag inte gå in på. För personligt..

Men, kaffe har jag fått ner i magen. På teven är det bara skit. Men jag är ensam vaken. Det mina vänner, är guld värt.

Idag ägnar jag en extra tanke till min pappa på farsdag!
Ta vara på era pappor medans de fortfarande finns hos er.
Det gäller inte bara pappor, utan mammor, syskon och all övrig släkt.
Livet kan förändras över en natt!
Varför bråka och tjura över massa småsaker?

Så, farsdag!
Hur firar ni era pappor idag? Vi ska åka till grabbarnas farfar för att avnjuta en middag/lunch tillsammans med honom. Hans fina Nina jobbar tyvärr :(
Annars blir nog våran dag väldigt lugn. Precis som alla andra sånna här "högtidsdagar" tycker jag det är överskattat.
Man kan väl visa varje dag vilka fantastiska pappor vi har till våra barn? Blir de bättre pappor för att de får presenter och blir uppvaktade?

Igår tog jag med barnen till stan en sväng, vi plockade upp finaste Therese för att åka till mamma oc dricka kaffe och äta lunch!
Efter det tog vi en sväng till Maxi för att handla lite grönsaker till kvällens Tacos :)
Sen körde vi hem Therese och styrde bilen hemåt :)
Hemma möttes vi av Pappa Nicke som redan va hemma.
Vi slängde på "Svärdet i Stenen" och myste ner oss i soffan med barnen innan det va dags att laga kvällsmat.

Känner att detta blev ett mycket bistert inlägg. Så det är nog dags att sätta punkt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0