Torsdag 22/11

God Morgon!

Redan torsdag? Fytti rackarn! Vart tar dagarna vägen? Oj, oj , oj!

Ja, dagarna ser likadana ut här numera. Köra grabbarna till dagis och sen hem och plugga..
Inget intressant för er direkt.

Igår eftermiddag packade jag ihop datorn och tog min skolbok och åkte upp till Kicki och pluggade lite. Skönt att ha någon att bolla idéer med ibland.

Hade suttit fast på en fråga lite grann och skickade då till min lärare. Hon ringde upp efter en stund och då blev allt så mycket klarare :)
Så mitt mål idag är att bli helt klar med inlämningsuppgiften, vilket jag borde bli :) Sen blir det läsning och uppgifter från boken :)

Ringde till Ulla igår, rektornför dagis, för att ändra schemat för barnen. Jag har alldeles för mycket att göra för att ha dom hemma på fredagar.
Så dom får va på dagis på fredagar med.
På så vis slipper Ida vara själv där hela dagen med :)

När jag hämtat hem mina gangstrar var det de vanliga.. Matlagning.. Efter maten så fick grabbarna sej ett bad/dusch. Storprinsen va så duktig att han duschade själv, igen.. Stor kille nu. Bara han får göra det helt själv så är det ingen fara. Men ska jag skölja honom tex så dår han panik. Han måste ha kontrollen över vattnet.

Nää det va nog allt för mej.. Lessen för de korta inläggen men här händer inte så mycket nu för tiden :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0