Fredag 28/9

God Fredag!


Oj, vad jag är trött efter gårdagen.
Dagen började som vanligt.. Kaffe, morgonmys, barnen kom upp och fick välling. Vi gjorde oss i ordning och strax efter 8 begav vi oss mot stan för att lämna Storprinsen hos mormor. Sen åkte jag och Lillprins bus mot Gekås.
Vi tog det lugnt, ingen stress. Vi fick tag i nästan allt vi skulle ha.
Va tillbaka hos mormor igen vid 16 snåret. Jag hade köpt med mej mat dit så jag åt lite och tog en kaffe. Sen åkte vi hemåt där pappa Nicke väntade på oss.
Vi packade upp allt och sen tog vi kvällen. Jag köpte en sparkcykel till Storprinsen, med Blixten McQueen på! Oj vilken glad kille vi hade!
Det jag hade tänkt köpa till Lillprinsen i födelsedagspresent hittade jag inte så jag får kika nån annanstans.

Idag ska Storprinsen tillbaka till dagis. Och medans han är där ska vi hjälpa Fina Fia lite, hon ska stå och sälja på marknaden som är nu i helgen. Så vi ska hjälpa henne att köra ner bordet och allt ner till stan.
Sen får vi se om jag hinner handla lite med. Inge panik om jag inte hinner iaf!
Sen blir det att hämta hem Storprinsen och bara ha en lugn eftermiddag hemma..

Vad hittar ni på idag gott folk?

~ Puss & Kram

 

Glad kille på Gekås :) 

 

Liten tokig kille :)

 


Kommentarer
Tarja

Vad är det för marknad?

2012-09-28 06:34:08
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se



Jessica - Mamma till Max & Leo

Det är ju höstmarknad denna helgen :D

2012-09-28 06:51:21
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se



Fiddeli

Du e la söt min fina fina pussgurka, du ställer alltid upp <3 Älskar dej <3 Puss

2012-09-28 08:24:34




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0