Inneboende

Idag har min plastmammas vän varit här för att gå igenom huset för att se om vi har någon "inneboende", som min vän Tarja kallade det :)
Och ja, så va fallet!
Det är inga elaka själar som finns här.
De finns på 3 olika ställen i huset. Bland annat i Storprinsens rum.
Där står det en person och tittar ut genom fönstret. Hon kunde inte se hur personen/personerna såg ut, så man kan aldrig veta vem det kan vara.
Innan jag möblerade om i vardagsrummet så kände jag mej iaktagen där jag satt i soffan. Och då vet jag varför nu. För han/hon stod och kollade ut genom fönstret från Storprinsens rum mot ängen på baksidan av huset.

Senast i morse när jag befann mej i köket så hörde jag en grej. Det knakar lite i golvet när man går förbi vårat sovrum, och det gjorde det imorse. Men det kom inte ut någon i köket. Jag trodde att det va katten som kom. Men så kom jag på att han fortfarande va ute och väntade på att få höra ett "god morgon mamma!" Men det kom inget!

Så nu har jag fått mina misstankar bekräftade. Och nu känner jag mej mycket lugnare!
Dom får vara kvar här, så länge dom inte gör någon illa.




Kommentarer
Fiddeli

Gör du rätt i, dom e snälla å vakar över er å huset bara <3 Puss

2012-09-24 15:28:56




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0