Lördag 15/9

God Lördag!

Gårdagen va faktiskt relativt lugn ändå. Medans Storprinsen va på dagis så passade jag på att fylla i de stjärnorna jag gjorde i hans rum. Lillprinsen tog en liten nap.
När vi hämtat honom åkte vi mot stan för att åka till mormor och äta lunch och sen åka och handla.

Väl hemma så kastade jag och Lillprinsen in lite ved och tände i pannan medans brorsan sov så gott i bilen.
Pappa larvade ner grävmaskinen till det stället där han ska va och jobba idag.
När han kom hem så va det dags för kvällsmat.
Barnen gick och la sej ganska tidigt då dom båda va väldigt trötta.

Idag va tanken att vi skulle åka till min syster och Isabell! Men iom att vi fof är sjuka så vill vi inte smitta dom så vi bokade om det till nästa helg i hopp om att dom inte hinner bli sjuka till dess.
Så vi ska faktiskt åka till Bästaste Therese och fixa en väggtext i hennes kök istället. Hon va inte rädd för att bli sjuk sa hon :) Haha!
Bättre om hon är sjuk ist för Isabell, och att syrran ska behöva vabba om det går att undvika.

Sen ska ju mormor komma hit idag med. Nicke skulle jobba ganska mycket nästa vecka och jag kände att jag behövde lite sällskap.

Nää, jag hade väl inte mycket mer idag.

~ Puss & Kram

 

Ute och övningsgår med brorsan :) 

Nöden har ingen lag. Fick följa med Mamma in i pannrummet :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0