Lördag 29/9

God Lördag

Jaha.. Lördag...


Igår va vi inne i stan medana Storprinsen va på dagis. Hjälpte Fina Fia oc hennes man så dom kunde hämta bilen med marknadsbordet och så. Sen åkte jag upp till Therese och tog en kaffe :) Kollade till henne så hon inte mådde allt för dåligt!
Sen åkte vi och hämtade Storprinsen och åkte hem och åt lunch. Han va inte på sitt allra trevligaste humör. Jag la honom och tog med Lillprinsen ut för att kasta in ved oc sen tända i pannan. När vi sen kom upp så satt Storprinsen vid teven. Eftersom han inte hade ätit sin lunch för att han "va trött" så fick han sätta sej och äta.
Han försöker med allt för att slippa äta.
Igår kväll försökte han med: "Jag har ont i magen" men när jag klämt och känt på magen och han inte gjort en min så konstaterade jag att det med va en fuling. Så han fick allt äta upp!
Sen hoppade vi i bad och dusch allihopa!
Och sen hade vi lite fredagsmys!

Idag ska vi till Varnum! Vi har fått skjuta upp den här playdaten flera gånger nu då vi varit sjuka.
Men nu jäklar! Idag blir det av.
Efter vi varit där så måste vi åka och handla. Gjorde inte det igår, så idag får det bli av.
Annars blir det nog lugnt. Pappa Nicke ska jobba halv dag.


Vad ska nu hitta på i regnet idag? Hörde förresten på nyheterna igår att det kommit snö uppe i Kiruna "/ oc de kunde förvänta sej mer snö under helgen. Brr!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0