Måndag 10/9

God Måndag!

Eller..? Njae inte så god faktiskt.. Förkylningen jag har väntat på börjar visa sej mer för var dag. Idag vaknade jag med übertät näsa, ont i öron och hals.. Blääää!

Igår hade vi en ganska lugn förmiddag. Åt lite lugn frukost och myste med barnen. Vid halv 12 kom barnens farfar och hans Nina, för dom skulle vara barnvakt åt trollen när vi åkte och fick våra tatueringar.
Först körde vi ner Fina Therese till Viskafors.
Vi var hemma igen runt 17 tiden, kvällsmaten blev en pizza och sen va det slappi slapp i soffan. Kände mej mer död än levande.

Idag blir det jättelugnt som det känns nu. Ska bara lämna/hämta Storprinsen på dagis.
Huvudet känns som att det ska sprängas.
Hoppas bara jag känner mej lite bättre under dagen så jag orkar med nånting iaf!

Nä nu orkar jag inte mer!

Hoppas ni får en fin dag!

~ Puss & Kram

 

Min tatuering på vänsterbenet!

 

Nickes tatuering! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0