Snor!

Jag HATAR att vara sjuk! Vem gör inte det?!

Men idag har jag faktiskt haft relativt mycket ork till att göra nånting, trots huvudvärk och rinnsnor! Ahhhh!! Går åt lite hushållspapper här nu "/

Och vi ska inte ens nämna hur synd det är om Nicke.. Hujedamej.. Mer synd om honom minsann.. Sjuka karlar är det sjukaste som finns! Suck! "Ni kvinnor snackar om att föda barn..." Tss! 


Och vid skrivande stund är jag inte ens trött. Vilket jag borde vara efter natten med Lillprinsen. Men näe.. Går jag och lägger mej så kommer jag ligga och vrida och vända på mej vilket kommer göra Nicke helt galen. Bättre att sitta uppe under filten med tända ljus och en godisskål i knät :)

Så, då har även jag fått klaga lite på dagisbadkiluskerba som nått oss.. Känns inte som att vi är de enda som fått dessa som ett brev på posten.
Tyvärr är det ju inte oundvikligt :(

Men men!

Night, night sleep tight. Don't let the bed bugs bite!

 

Mysljus :) 

 

Mitt godis! Bara mitt! Mouhahaha! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0