Söndag 23/9

God söndag!

Igår var en väldigt lugn dag. Gjorde faktiskt inte mer än de vanliga vardagssysslorna :) Haha!
Pappa Nicke va iväg och jobbade så det va ganska lugnt hemma.
Vid 17 så drog jag och Nicke iväg till Rångedala där det skulle vara lite festligheter under kvällen. Och det va lika bra som alltid då Susanne ställer till med fest :)
Min hosta tog tyvärr över mitt humör och vi drog oss hemåt redan strax innan 00 snåret. Men ganska skönt ändå att inte sova bort hela dagen idag.

Idag händer väl inte jättemycket heller skulle jag tro. Jag ska bege mej mot stora byn Svenljunga för att handla lite ingredienser till dagens mat då pojkarnas farbror Marcus och hans Emma kommer på besök :)
Sen när dom har åkt ska jag köra hem mamma lilla så hon får vila tills nösta gång det är dags för barnpassning. Det är mycket nu känner jag och får faktiskt lite dåligt samvete över att behöva lämna bort dom såpass mycket. Men det är så det brukar vara över sommaren och tidigt på hösten. Under vinter/vår brukar det vara lugnt med tillställningar. Så kanske inte behöver ha så dåligt samvete ändå :)

Nä som sagt så blir det lugna gatan idag. Vad hittar ni på idag, i höstrusket?

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0