Söndag 9/9

God Söndag!

Sovmorgon idag ! Ända till 6,30 :) Skönt och välbehövligt!

Igår grejjade jag hemma lite. Jag fick upp en text på den väggen i vardagsrummet som jag ville ha. När jag var färdig med det så möblerade jag om i vardagsrummet! Nu är jag nöjd! Blev hemskt bra! Jag har irriterat mej på alla kablar som legat och synts i halva vardagsrummet. Men nu syns dom inte lika mycket iaf :)
Efter ommöbleringen så va det dags för lite lunch. Sen bar det av mot stan för att plocka upp Finaste Therese! Gjorde ett besök på bolaget och hos mormor med :)
Hemma grejjade vi lite mat och bara myste.
Kikade på Bruce den allsmäktige! Haha! Han är ju för rolig, Jim Carey.
Efter den filmen kikade vi lite på MIB som började men ögonen blev hemskt trötta och jag gick på dejt med kudden.

Idag är det en lugn förmiddag. Vid halv 12-12 nånting kommer bästaste Farfar & Nina för att passa de små trollen medans jag och Pappa Nicke drar iväg för att få varsin tatuering :)
Som jag längtat :) Nu äntligen :)
Efter det blir det väl bara hemfärd och allmänt lugnt hemma..

Igår tog Lillprinsen sina första riktiga steg, utan att hålla i någon/nånting. Stora killen nu. Och jag hann till och med filma det :)
Och mormor och Therese fick se det med :) Givetvis skickade jag filmsnutten till Pappa Nicke så ha fick se med :)

Vad hittar ni på denna dag?


Kommentarer
Thimellen

God morgon.. spännande dag värre för dig ;) vad blir det för tatuering?? jag tittade också lite på MiB igår men kuddarna skrek efter mig värre än nånsinn.... Idag ska vi ha litet släktkalas för min stora grabb som fyllde 9år igår. Shiiiit vad fort tiden går.
Ha en bra dag idag. Kramisar, Linda

2012-09-09 08:50:24



Jessica - Mamma till Max & Leo

Jag ska skriva Leo på mitt andra ben. Och lägga till födelsedata på den jag redan har :)
Lägger upp en bild på FB antingen idag eller imorn :)
Ja tiden går alldeles för fort. Lillskiten fyller snart 1 år. Fattar inte vart tiden tar vägen..?
Hoppas ni får en fin dag :)
Kram!

2012-09-09 11:08:47
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0