Tisdag 11/9

Tisdag!

Börjar inlägget idag med att säga Grattis till min fina Lillebror som fyller 25 år idag!

Sen fortsätter jag med att klaga på att jag är supertrött efter en natt med Lillprinsen. Vette sjutton va det va med honom. Han vaknade 00,30 och gallskrek. Efter lite Ipren och lite vaggning utan resultat bestämde jag att han fick ligga hos oss. Men sova skulle han ju bara inte.
Klättrade runt i sängen, klappade mej i ansiktet och sparkade pappa i ryggen.
Jag kikade till på honom vid ett tillfälle och då låg han och stirra i taket.
Så inte mycket sömn för oss inatt. Blir en lång dag.

Igår så körde vi Storprinsen till dagis. Sen åkte vi hem. Lillprinsen tog son vanliga nap. Och jag grejjade lite. Tände i pannan och så.. Och vad hände då..? Jo strömmen gick! Med pannan full med ved. Gahh.. Men jag fick bukt på det och fick ur veden. Så efter vi hämtat Storprinsen på dagis så åkte vi till mamma/mormor.
Lagade lite lunch och bara umgicks!
Handlade lite innan vi åkte hem. Väl hemma så förberedde jag maten. Tanken va att vi skulle äta Snitzel och pommes frites. Men hade ingen beasås. Ringde till Nicke som då berättade att han skulle bli sen då han väntade på chefen.
Gahh!
Så jag och grabbarna åt vanlig kvällsmat. Flingor till mej och Storprinsen och gröt till Lillprinsen :) Snabbt och lätt :)

Idag blir det nog inte så mycket. Får se om det blir någon dagiskörning. Det hänger på om Lillprinsen ska sova snart eller inte. Jag tänker ju inte väcka honom bara för att köra till dagis. Nä! Han behöver nog sova snart!
Ska till BMM idag, dags för ny spruta! Och i eftermiddag blir det fika inne hos mor för att fira bror :) Haha! Det rimmade ju lite :)
Annars som sagt väldigt lugnt! Jag och grabbarna ska la nysa och snora ikapp! Usch för dagisbaskilusker! Har väntat på detta men det kom senare än jag trott. Jaja! Bara att härda ut! Inte första eller sista gången.

Ha en fin dag allihopa!

~ Puss & Kram


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron Pussgurka ;) Här e de oxå snuvigt...men men idag tog jag rätt mediciner...allergipiller istället för kattens p pille ;))) Borde funka hehehe Krya på er snabbt, så vi kan ta en mysdag<3 Pusselipuss

2012-09-11 07:42:25




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0