Ur Balans

När mörkret faller på dig, ser jag falska ögon
De skadar alla andra inte bara mig
Vet nu var du har mig du har inte chans
Spring för livet, jag är ur balans
Det här är vad du får nu, nåt som inte fanns
Är du kär om livet, din fege fan
Ur balans

Ser ni nu vad ni gör
Skit i honom han mår inte bra, det är allt jag hör
Ser ni nu vad ni gör,
Sover ni gått nu vänta ni jag är psykisk störd

Du har nu väckt upp björnen, ajajaj
Vad har du ställt till med
Kan ni förstå nu vart siktena
Är vet ni nu vart ni har mig ni har inte en chans
Spring för livet, jag är ur balans
Det här är vad du får nu, nåt som inte fanns
Är ni kär om livet fega as

Ser ni nu vad ni gör
Skit i honom han mår inte bra, det är allt jag hör
Ser ni nu vad ni gör,
Sover ni gått nu vänta ni jag är psykisk störd

Ser ni nu vad ni gör
Skit i honom han mår inte bra, det är allt jag hör
Ser ni nu vad ni gör,
Sover ni gått nu vänta ni jag är psykisk störd

Psykiskt störd


Väldigt djup text. Den berör!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0