Bäbisgos

Nyss hemkommen från en ganska hektisk dag, eller nää men det sista nu blev det allt lite stressigt då klockan behagade att springa ifrån mej.
Jag har varit i Rångedala och gosat med finaste Charlie :) Lite suger det allt i bäbistarmen, men nej, jag är klar med det där nu!
Han är så fin lilla Charlie! Och nästa lördag ska han allt komma och fira sin "moster" på sin födelsedag! Det sa han att han ville :)

Efter det besöket åkte jag till stan för att handla. Hade tänkt att handla mer än det jag gjorde men som sagt så sprang klockan ifrån mej.
Eftersom jag åkte till Renée direkt när jag lämnat grabbarna så har jag inte varit hemma och eldat, så det är svinkallt här. Kanske inte så kallt som jag trodde.
Det var ju inte heller meningen att jag skulle bli borta så länge då jag hade behövt plugga idag, men när man myser bäbis så kan man ju inte bara sticka så :D Haha!
Men jag ska sätta mej och plugga lite nu innan jag ska hämta mina gangstrar för sista gången den här veckan!

Pssst! Bilden är snodd :p Hann inte ta några kort ju :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0