Fredag 22/2

God fredag!

Yes! Freeeedag!
Haft en lugn vecka med skolan. Ligger väldigt bra till i planeringen så idag ska jag ta en day off! Jag ska gosa bäbis! Äntligen!

Behöver inte berätta vad jag gjorde igår, samma som jag gör varje dag!
Behöver nåt nytt att skriva om tror jag :)

Pappa Nicke jobbade sent igår. Så jag och grabbarna hade kvällsmys för oss själva.
Lillprinsen går ju och lägger sej såpass tidigt så hinner inte bli mycket bus och mys för hans del.
När han lagt sej så tittade jag och Storprinsen på Petsson och Findus :)

Idag ska jag som sagt gosa bäbis! Ska äntligen få träffa "mosters kille"
Ska åka till Rångedala och träffa min finaste bästaste Renée!!

Sen blir det lite helghandling innan jag åker hem igen.

Blir kort och koncist idag. Måste väcka stora killen så han får äta sin youghurt i fred innan lillebror kommer upp. Han har ju bestämt att han inte ska äta välling mer :)

Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0