Fredag 8/9

Goooood Freeeeeedag :)

Härligt med fredag idag!
Men så trött jag är på snor och huvudvärk nu när jag vaknar! Måtte det bli en vändning snart!
Känns som jag varit förkyld de senaste två månaderna "/

Igår va en mycket lugn dag. Efter jag lämnat kottarna så åkte jag hem en stund, sen åkte jag in till bästa Fia och drack lite kaffe innan jag skulle iväg och handla !
När jag kom hem igen så tände jag upp i pannan och bara va egentligen, väntade på resultat på mitt Examinations prov. När det kom blev jag glatt överraskad :) Det kändes som att det gick bra men jag trodde inte det gick så bra. Ett B och 32/35 poäng :) Unz unz unz!!

När gangstrarna var hämtade satte jag igång med maten. Va inte så mycket jobb med det igår. Kycklingen i en form och swich in i ugnen, riset i riskokaren och swich in i micron :) Haha!

Efter maten var det som vanligt lugnt.
Storprinsen har börjat äta macka på kvällen innan läggning nu, så snart är nog vällingen ett minne blott :) Inget fel alls i att han äter välling. Men han får inte ut nåt av vällingen, han blir inte riktigt mätt på den längre, men vill han fortsätta dricka välling får han det. Men han ville prova äta macka både igår på morgonen och kvällen.

Idag har jag slutprov på kursen Företagsekonomi 2. De här veckorna har gått riktigt fort! Fattar det inte riktigt. Så nu har jag läst 2/9 kurser och den 3:e börjar på måndag.
Idag kommer även bästaste mamma hit. Jag och Nicke ska iväg imorn så hon och min extramamma ska passa barnen :) Ska faktiskt bli skönt att komma iväg lite. Längesen nu. Tror det var i höstas sist nån gång.

Ha en trevlig fredag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0