Lördag 23/2

Gooood Lördag!

Sovit såååå sjukt dåligt inatt. Jag vet varför, men det tänker jag inte ta upp här.

Eftersom jag skrev ytterligare ett inlägg igår eftermiddag så behöver jag inte ta upp vad jag gjorde igår :)

När jag hade hämtat kottarna var det matlagning på schemat. Som vanligt. Igår serverades det kebabkyckling i tacobröd :) Mumsfilibabba!
Efter maten var det de vanliga buset och myset.
När Lillprinsen lagt sej så plockade vi fram lite fredagsmys till oss och Storprinsen.
Han får ju alltid va uppe lite längre på fredagar och lördagar.
Men han va så trött igår så han somnade ifrån fredagsmyset kl 19,40 ungefär :) Nackdelen då va ju att han inte hade bytt om till pyjamasen eller nåt. Så då fick jag väcka upp honom lite så vi fick på han det :)

Idag är det öppet hus på dagis. Och självklart ska vi åka dit en stund :) Hoppas det kommer lite andra barn med så mina har några att leka med, men det gör det nog. Mormor kommer komma en stund med :)
Efter det blir det att åka hem och fixa lunch, sen blir det en lugn eftermiddag hemma..

Kvällen här blir nog lugn med. Inga planer alls!

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0