Måndag 11/2

God måndag!

Hade en riktig tröttdag igår så jag orkade faktiskt inte skriva då.
Vi va iväg på fest på lördagen och va hemma klockan 3 på natten. Vaknade klockan 9 och kände mej überpigg!

Farfar va här igår en sväng och hälsade på. När han hade åkt så tog jag med Storprinsen och hämtade vårat (för oss) nya kyl och frys.
Hittade det på en loppissida på Facebook, till bortskänkes :) Och då såg jag min chans till att få ett helt kyl och frys, äntligen. Så just nu står dom i hallen och tinar. Dom har stått ute under tak. Så jag ska tvätta ur dom idag och hoppas vi kan bära in dom i köket ikväll när Nicke kommit hem :)

Annars igår så körde vi hem mamma/mormor. Och sen gjorde vi inte mycket mer.
Känns att man inte är nån ungdom längre som orkar va på fest till långt in på natten. Det tar på krafterna :)

Idag "försov" jag mej lite. Har bara stängt av larmet och somnat om. Vaknade av mej själv 6,10.
Fick lite panik men tänkte: "ingen idé och stressa, dom kommer till dagis när dom kommer" :) Men dom va på dagis klockan 7 :)
Så nu ska jag ta fram skolböckerna och påbörja kursen Redovisning 2 :) Väntar fortfarande på omdöme på slutprovet, men det kommer väl idag. Sen är det betygssamtal med :) Det blir intressant :)

Ha en fin måndag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0