Måndag 18/2

God Måndag!

Så påbörjar vi en ny vecka! Se vad denna har att erbjuda :)
Inga sjuka barn hoppas jag!

Vi hade en ganska så lugn dag igår.
Jag dammsög och städade lite på förmiddagen och grabbarna bara bråkade med varandra :(
Jag va så rastlös när städningen va klar så jag beslöt att vi skulle åka iväg en sväng. Vi åkte och plockade upp finaste Therese och sen åkte vi till mamma och fikade lite.
Grabbarna åt lite lunch hos mormor som jag hade köpt med. Jag och Therese beställde hem varsin pizza :) Gött med hemkörning när man är i stan :) Haha!

När vi vart hos mamma och vi kört hem Therese igen så åkte vi ut till grabbarnas farfar en sväng, jag skulle lämna en digitalbox till honom som vi fixade av Therese.
Vi va inte där så länge då vi behövde åka hem och göra mat och bada barnen inna det va läggdags.

När barnen va lagda så var det lite tevetittande innan vi själva gick och la sej.
Jag har sovit som en liten bäbis inatt, va nog välbehövligt då :) Så jag känner mej ganska utvilad och redo för den här dagen.

Idag blir det då som vanligt att köra kottarna till dagis och sen hem och plugga.
Hoppas jag får resultat på min inlämning idag!
Denna veckan är ganska lugn med pluggandet, försöka göra massa uppgifter och så.

Nej, nu är det strax dags att väcka upp mina små monster :)

Storprinsen fick näsblod igår, så han fick ligga på köksbänken en stund, där han även somnade en stund :) Haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0